شَـرحِ مـاوَقَــعِ

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

شَـرحِ مـاوَقَــعِ

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

شَـرحِ      مـاوَقَــعِ

به نام آنکه همه چیز اوست.

آخرش روزی بهار خنده هامان می رسد
پس بیا با عشق،فصل بغضمان را رد کنیم
(قیصر)


بهار نارنج حکم یک دفترچه یادداشت دارد.

ان شاالله حتی برای یک نفر مفید باشد.

(از نظرات استقبال می شود)



اشارات نظر

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ق.ظ

بر


نشود فاش کسی آنچه میان من و توست


تا اشارات نظر نامه رسان من و توست


(مکان : کاخ موزه سعد آباد/ تابستان94)


*گوش کن / گاه با لب بسته سخن می گوید .


**«و ما کان لبشر ان یکلّمه الله الاّ وحیا او من وراء حجاب او یرسل رسولاً فیوحى باذنه ما یشاء انّه علىّ حکیم»

«هیچ بشرى را نرسد که خدا با او سخن بگوید جز وحى یا از فراسوى حجابى، یا فرستاده‏اى بفرستد و به اذن او هر چه بخواهد وحى نماید. آرى، اوست بلند مرتبه‏ى سنجیده کار »(سوره شورى، آیه 51)



گوش کن با لب خاموش سخن می گویم


پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست


روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید


حالیا چشم جهانی نگران من و توست


گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید


همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست


گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ارنه


ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست


این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت


گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست


نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل


هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست


سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر


وه ازین آتش روشن که به جان من و توست


هوشنگ ابتهاج

 *جناب شهریار به خوبی جواب این شعر رو دادن. هعی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
دختر ِ بهار نارنج

از دریچه دوربین

شعرنوشت

نظرات  (۱)

سلام
 شعر بسیار زیبایی ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی