شَـرحِ مـاوَقَــعِ

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

شَـرحِ مـاوَقَــعِ

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

شَـرحِ      مـاوَقَــعِ

به نام آنکه همه چیز اوست.

آخرش روزی بهار خنده هامان می رسد
پس بیا با عشق،فصل بغضمان را رد کنیم
(قیصر)


بهار نارنج حکم یک دفترچه یادداشت دارد.

ان شاالله حتی برای یک نفر مفید باشد.

(از نظرات استقبال می شود)



هزار و یک شب شهر زاد

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

حسن فتحی هم که هر بار با فیلم هایش آتش می زند به جانمان

مدار صفر درجه کم بود ، شهرزاد هم این روز ها اضافه شده !


شهرزاد


همیشه همه چیز اونطور که میخوایم پیش نمیره

صبح میشه این شب

باز میشه این در

صبر داشته باش.

***

زمستان گذشته است
گلها شکفته اند
باز زمان نغمه سرایی فرا رسیده است
و تو ای کبوتر من که در شکاف صخره ها و پشت سنگ ها پنهان هستی،
بیرون بیا و بگذار صدای شیرین تو را بشنوم
و صورت زیبایت را ببینم !
زیرا اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده است …
ترا به جای تمام کسانی که نمی شناخته ام دوست می دارم …!
ترا به جای تمام روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم …!
برای خاطر عطر نان گرم برای خاطر نخستین گلها و برفی که آب می شود دوست می دارم …!
ترا برای خاطر دوست داشتن دوست می دارم !
سپیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده شاید دوباره گلی بروید ،
شبیه آنچه در بهار بوییدیم …
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
دختر ِ بهار نارنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی